اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده میناب: دولت برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا به مناطق سیل‌زده هرمزگان کانکس ارسال کند

نماینده مردم میناب در مجلس، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و سیلاب‌های اخیر در هرمزگان ضروری است هم برای اسکان ساکنان مناطق سیل‌زده هرمزگان و هم برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا به سرعت کانکس‌هایی را در اختیار مردم مناطق سیل‌زده قرار دهند.

نماینده میناب: دولت برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا به مناطق سیل‌زده هرمزگان کانکس ارسال کند

سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به آخرین وضعیت مردم مناطق سیل‌زده در میناب و هرمزگان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین تخریب واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده ضروری است برای هم اسکان موقت و هم جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا به دنبال اجتماعات مردمی دولت کانکس‌هایی را برای اسکان موقت سیل‌زدگان به منطقه ارسال کند.

وی افزود: در سیلاب حدود سه ماه قبل واحد مسکونی 20 روستا تخریب شد و ساکنان آن در چادر اسکان داده شدند و هنوز واحدهای مسکونی این سیل‌زدگان ساخته نشده، ما با سیلاب‌های جدیدی مواجه شدیم و در شرایطی که این شهروندان در چادر بودند، سیلاب‌های اخیر نیز به وقوع پیوست.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درست است که امروز مدارس به خاطر شیوع ویروس کرونا و همچنین تعطیلات نوروز، بسته است اما باید مدارس آسیب‌دیده بر اثر سیلاب بازسازی شود تا امکان تحصیل در آنها فراهم آید چرا که به هر حال این تعطیلی موقتی است و شرایط به وضعیت عادی باز خواهد گشت.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: شرایط در روستاهای میناب برای برقراری کلاس‌های درس به صورت مجازی فراهم نیست و سرعت اینترنت به قدری پایین است که دانش‌آموزان امکان استفاده از این شبکه را به منظور استفاده از کلاس‌های درس در فضای مجازی ندارند.

وی در پایان گفت: حتی در بعضی مناطق آنتن‌دهی تلویزیون به قدری پایین است که استفاده از شبکه آموزش برای دانش‌آموزان فراهم نیست و لازم است این مشکلات مردم منطقه نیز مرتفع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول